Polish Child as an Object of Marketing and Commercial Activities
Data
2014
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytania: kim jest współczesne polskie dziecko? Dlaczego staje się obiektem wielu działań marketingowych? W jakim zakresie mały polski konsument pozostaje we władaniu komunikatów reklamowych? Artykuł został oparty o badania ankietowe i wywiad bezpośredni, które zostały przeprowadzone z dziećmi 4, 5 i 6-letnimi. Badania objęły 120 polskich przedszkolaków.
This paper attempts to give an answer to the following questions: who is contemporary Polish child? Why it becomes the object of numerous marketing activities? To what extend is young Polish consumer ruled by advertising communications? The paper is based on a survey and direct interview, which were conducted among the 4, 5 and 6 year old children. The survey involved 120 Polish kindergarten kids.
This paper attempts to give an answer to the following questions: who is contemporary Polish child? Why it becomes the object of numerous marketing activities? To what extend is young Polish consumer ruled by advertising communications? The paper is based on a survey and direct interview, which were conducted among the 4, 5 and 6 year old children. The survey involved 120 Polish kindergarten kids.
Opis
Artykuł w języku angielskim.
Słowa kluczowe
konsumpcjonizm, konsumenci, mały konsument, społeczeństwo konsumpcyjne, komunikaty reklamowe, strategie perswazyjne, manipulacja, reklama, dzieci, consumerism, consumers, young consumer, consumption society, advertising communications, persuasion strategies, manipulation, advertising, children
Cytowanie
Kultura-Media-Teologia, 2014, nr 18, s. 29-41.
Licencja
CC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych