Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickich

Ładowanie...
Miniatura

Data

2017

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie

Abstrakt

Na przykładzie wybranych organizacji pożytku publicznego (katolickich i świeckich) pokazuję, jak wykorzystać media społecznościowe do promocji działań non profit oraz zwiększenia skuteczności fundacji. Prezentuję wyniki badań monitoringu mediów na temat obecności wybranych fundacji w internecie, a dla sformułowania zasad komunikacji w social media poddaję analizie kanały social media największych polskich organizacji pożytku publicznego.

Based on examples of some public benefit organizations (Catholic and secular), Author shows how to use the social media tools to promote non-profit activities and thereby increase their effectiveness. Author presents the results of media monitoring on the presence of selected foundations on the Internet, and try to formulate good rules of communication in social media channels by analysis the largest Polish public benefit organizations.

Opis

Zawiera tabele i wykresy.

Słowa kluczowe

organizacje non profit, dobroczynność, media społecznościowe, komunikacja, media, środki masowego przekazu, fundacje, fundacje katolickie, badania, non-profit organizations, charity, social media, communication, mass media, foundations, Catholic foundations, research

Cytowanie

Kultura-Media-Teologia, 2017, nr 30, s. 30-51.

Licencja

CC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych