Jak zwiększyć skuteczność organizacji non profit korzystając z social media? Case study na podstawie wybranych fundacji katolickich
Ładowanie...
Data
2017
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie
Abstrakt
Na przykładzie wybranych organizacji pożytku publicznego (katolickich i świeckich) pokazuję, jak wykorzystać media społecznościowe do promocji działań non profit oraz zwiększenia skuteczności fundacji. Prezentuję wyniki badań monitoringu mediów na temat obecności wybranych fundacji w internecie, a dla sformułowania zasad komunikacji w social media poddaję analizie kanały social media największych polskich organizacji pożytku publicznego.
Based on examples of some public benefit organizations (Catholic and secular), Author shows how to use the social media tools to promote non-profit activities and thereby increase their effectiveness. Author presents the results of media monitoring on the presence of selected foundations on the Internet, and try to formulate good rules of communication in social media channels by analysis the largest Polish public benefit organizations.
Based on examples of some public benefit organizations (Catholic and secular), Author shows how to use the social media tools to promote non-profit activities and thereby increase their effectiveness. Author presents the results of media monitoring on the presence of selected foundations on the Internet, and try to formulate good rules of communication in social media channels by analysis the largest Polish public benefit organizations.
Opis
Zawiera tabele i wykresy.
Słowa kluczowe
organizacje non profit, dobroczynność, media społecznościowe, komunikacja, media, środki masowego przekazu, fundacje, fundacje katolickie, badania, non-profit organizations, charity, social media, communication, mass media, foundations, Catholic foundations, research
Cytowanie
Kultura-Media-Teologia, 2017, nr 30, s. 30-51.
Licencja
CC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych