Kryzys obyczajowy na uczelni wyższej w świetle przekazów medialnych
Ładowanie...
Data
2019
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie
Abstrakt
W artykule podjęto temat sposobów prezentacji kryzysu obyczajowego na uczelni przez media w kontekście wizerunku nauczyciela akademickiego i jego wpływu na wizerunek uczelni i środowiska akademickiego. Kryzys dotyczy wypowiedzi godzących w dobre imię studentów, a analizie został poddany przypadek seksistowskiej wypowiedzi wykładowcy Uniwersytetu Śląskiego.
The article discusses the ways of presenting the social crisis at the university by the media in the context of the image of the academic teacher and its impact on the image of the university and the academic environment. The crisis concerns statements that defy the good name of students, and the case of the sexist statement of the lecturer at the University of Silesia has been analyzed.
The article discusses the ways of presenting the social crisis at the university by the media in the context of the image of the academic teacher and its impact on the image of the university and the academic environment. The crisis concerns statements that defy the good name of students, and the case of the sexist statement of the lecturer at the University of Silesia has been analyzed.
Opis
Zawiera wykres.
Słowa kluczowe
wizerunek, kryzys, Uniwersytet Śląski, uczelnie, uniwersytety, naukowcy, kryzys obyczajowy, moralność, etyka, przekaz medialny, media, środki masowego przekazu, image, crisis, University of Silesia, universities, scientists, moral crisis, morality, ethics, media coverage, mass media
Cytowanie
Kultura-Media-Teologia, 2019, nr 37, s. 25-37.
Licencja
CC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych

