Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36110
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25 wg Temat "agresja w sieci"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Zarządzanie komunikacją kryzysową w przestrzeni mediów społecznościowych w kontekście zjawiska hejtinguKaczmarek-Śliwińska, Monika (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Zarządzanie sytuacją kryzysową często utrudnione jest przez zjawisko hejtingu, który staje się głównym lub dodatkowym aspektem negatywnych zjawisk w otoczeniu osoby lub organizacji. Środowisko nowych mediów i wyrosłych na ich gruncie mediów społecznościowych charakteryzują się cechami, które w warunkach niesprzyjających mogą skutecznie zagrażać zarządzaniu sytuacją kryzysową. Stąd istotną okazuje się świadomość zjawiska, ale także potencjalne skutki oraz sposoby reagowania. Warto też mieć na względzie fakt, że brak obecności i aktywności osoby lub organizacji nie gwarantuje uniknięcia problemów związanych z hejtingiem.