Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/36110
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2016, nr 25 wg Temat "communication"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja The hate speech, new or well-known phenomenon?Klementowicz, Michał (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Fenomen mowy nienawiści należy do jednego z często analizowanych w badaniach nad komunikacją zjawisk. Celem niniejszego artykułu jest po pierwsze próba usystematyzowana znaczenia zjawiska jakim jest mowa nienawiści. Po drugie celem artykułu jest próba pokazania, iż w argumentacji erystycznej (przy Schopenhauerowskim znaczeniu tegoż terminu) jesteśmy w stanie określić te same elementy, na które wskazują badacze zjawiska mowy nienawiści. Przykładem obecności mowy nienawiści w erystyce może być tzw. argumentum ad personam. Pozwala to stwierdzić, że fenomen mowy nienawiści w swoich założeniach i strukturze nie jest nowym zjawiskiem ponieważ obecny jest w ramach argumentacji erystycznej.Pozycja Zarządzanie komunikacją kryzysową w przestrzeni mediów społecznościowych w kontekście zjawiska hejtinguKaczmarek-Śliwińska, Monika (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2016)Zarządzanie sytuacją kryzysową często utrudnione jest przez zjawisko hejtingu, który staje się głównym lub dodatkowym aspektem negatywnych zjawisk w otoczeniu osoby lub organizacji. Środowisko nowych mediów i wyrosłych na ich gruncie mediów społecznościowych charakteryzują się cechami, które w warunkach niesprzyjających mogą skutecznie zagrażać zarządzaniu sytuacją kryzysową. Stąd istotną okazuje się świadomość zjawiska, ale także potencjalne skutki oraz sposoby reagowania. Warto też mieć na względzie fakt, że brak obecności i aktywności osoby lub organizacji nie gwarantuje uniknięcia problemów związanych z hejtingiem.