Kultura-Media-Teologia, 2012, nr 9
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/35050
Przeglądaj
Przeglądaj Kultura-Media-Teologia, 2012, nr 9 wg Temat "adolescence"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Słabe punkty w rozwoju dzieci jako przedmiot manipulacji marketingowcówGralczyk, Aleksandra (Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie, 2012)Specjaliści od reklamy i marketingowcy coraz częściej interesują się dziećmi dopatrując się w nich silnej grupy konsumentów. Starają się poznać ich psychikę a także zmiany poznawcze i emocjonalne w zachowaniu. Obserwują też reakcje młodych ludzi na wykorzystane w reklamie strategie oraz ich zachowania konsumpcyjne. W prezentowanym opracowaniu przedstawiono etapy rozwoju dzieci w wieku 7-15 lat oraz ich słabe punkty w rozwoju wykorzystywane przez marketingowców. Omówiono również proces uczenia się zachowań konsumenckich przez tę grupę odbiorców reklam.

