Technologie cyfrowe i kanały komunikacji w budowaniu relacji animatorów kultury z odbiorcami działań

Ładowanie...
Miniatura

Data

2021

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Wydział Teologiczny UKSW w Warszawie

Abstrakt

Zaprezentowany tekst jest częściowym wykorzystaniem wyników badań większego projektu naukowego, którego głównym tematem jest badanie ścieżek kariery w sektorze kultury. Podejmuje problematykę związaną z technologiami cyfrowymi i kanałami komunikacji wykorzystywanymi przez animatorów kultury. Dotyczy zarówno działalności animacyjnej (jako narzędzi pracy), jak również budowania relacji z odbiorcami działań. Skupia się na ich doświadczeniach i rozwijanych kompetencjach. Uwzględnia również zmiany i nowe wyzwania, które pojawiły się w czasie pandemii Covid-19.

The presented text is a partial use of the research results of a larger research project, the main topic of which is the study of career paths in cultural sector. It takes up the issues related to digital technologies and communication channels used by cultural animators. It applies to both animation activities (as work tools), as well as building relationships with the recipients of activities. It focuses on their experiences and competence development. It also takes into account the changes and new challenges that have arisen during the Covid-19 pandemic.

Opis

Słowa kluczowe

technologie cyfrowe, kanały komunikacji, komunikacja, zarządzanie, kultura, animacja kultury, digital technologies, communication channels, communication, management, culture, cultural animation

Cytowanie

Kultura-Media-Teologia, 2021, nr 48, s. 307-325.

Licencja

CC-BY-ND - Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych