Zasady realizacji programów religijnych w mediach audiowizualnych
Ładowanie...
Data
2004
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Polskie Towarzystwo Teologiczne
Abstrakt
Opis
Słowa kluczowe
media, media audiowizualne, programy religijne, środki masowego przekazu, telewizja, rodzina, szacunek dla życia, dokumenty Kościoła, Kościół, obecność Boga w programach katolickich, obecność religii w programach katolickich, przekaz telewizyjny, prawda w przekazie telewizyjnym, prawda, Jan Paweł II, Karol Wojtyła, odpowiedzialność za treść przekazu telewizyjnego, środki społecznego przekazu, życie społeczne, audiovisual media, religious programs, mass media, television, family, respect for life, Church documents, Church, presence of God in Catholic programs, presence of religion in Catholic programs, television broadcast, truth in television broadcast, truth, John Paul II, responsibility for the content of television broadcast, social media, social life
Cytowanie
Ruch Biblijny i Liturgiczny, 2004, Tom 57, nr 3, s. 203-220.
Licencja
CC-BY - Uznanie autorstwa

