Zasady realizacji programów religijnych w mediach audiowizualnych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Polskie Towarzystwo Teologiczne

Abstrakt

Opis

Słowa kluczowe

media, media audiowizualne, programy religijne, środki masowego przekazu, telewizja, rodzina, szacunek dla życia, dokumenty Kościoła, Kościół, obecność Boga w programach katolickich, obecność religii w programach katolickich, przekaz telewizyjny, prawda w przekazie telewizyjnym, prawda, Jan Paweł II, Karol Wojtyła, odpowiedzialność za treść przekazu telewizyjnego, środki społecznego przekazu, życie społeczne, audiovisual media, religious programs, mass media, television, family, respect for life, Church documents, Church, presence of God in Catholic programs, presence of religion in Catholic programs, television broadcast, truth in television broadcast, truth, John Paul II, responsibility for the content of television broadcast, social media, social life

Cytowanie

Ruch Biblijny i Liturgiczny, 2004, Tom 57, nr 3, s. 203-220.

Licencja

CC-BY - Uznanie autorstwa