Roczniki Teologiczne, 2006, T. 53, z. 10
Stały URI dla kolekcjihttps://theo-logos.pl/handle/123456789/11935
Przeglądaj
Przeglądaj Roczniki Teologiczne, 2006, T. 53, z. 10 wg Autor "Dudziak, Urszula"
Teraz wyświetlane 1 - 6 z 6
- Wyników na stronę
- Opcje sortowania
Pozycja Abstynencja – między profilaktyką a terapią, Kraków, październik 2005 rokuDudziak, Urszula (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2006)Pozycja II Sympozjum Centrum Pomocy Psychologiczno-Pastoralnej „Metanoia” „Zdrowy człowiek w zdrowej rodzinie”, Płock, październik 2005 rokuDudziak, Urszula (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2006)Pozycja Międzynarodowa I Międzywyznaniowa Konferencja na Łotwie o wychowaniu do życia w rodzinie, Ryga, 12 listopada 2005 rokuDudziak, Urszula (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2006)Pozycja Międzynarodowa Konferencja „Systemy wychowawcze a seksualność i zdrowie młodzieży”, Warszawa, 15 marca 2005 rokuDudziak, Urszula (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2006)Pozycja Sprawozdanie ze szkolenia terapeutycznego w zakresie traumatycznych doświadczeń (przemocy, zaniedbania i strat prokreacyjnych), Racibórz Miedonia, 20-25 czerwca 2005 rokuDudziak, Urszula (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2006)Pozycja W poszukiwaniu sensu cierpienia. Aspekt psychologiczny i teologicznyDudziak, Urszula; Przygoda, Wiesław (Wydawnictwo Towarzystwa Naukowego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2006)The history of man is a history of human suffering. The man from his beginning has not only struggled with suffering, but also sought its sense. There are various causes and multiple forms of human suffering. Disease is one of the most important causes of suffering which affects the most profound strata of the human person. The human person shares pain almost with the whole world, but suffering reaches the mystery of the human spirit, or even surpasses it, leaning on to God. In the whole cosmos only man raises the question about suffering and many times directs it to God. Can suffering have a sense, or rather it is absolutely nonsensical, and pushes the suffering man on to the abyss of despair? The authors answer this question from the point of view of psychology and theology.